Κέντρο Αρχαιομουσικολογίας

Αρχική » » Δημοτική εκπαίδευση » Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη ΣΤ΄ Δημοτικού

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη ΣΤ΄ Δημοτικού

Προσεχώς

Δεν βρέθηκαν events για το άμεσο μέλλον

Αρχείο

«Πόσο ψηλότερα»; Η μουσική από τη σκοπιά των μαθηματικών (διάρκεια 45 λεπτά)

ΜονόχορδοΟι σχέσεις ανάμεσα στις ποσότητες (μεγεθών, μηκών, πληθών) και οι ιδιότητές τους αποτέλεσαν αντικείμενο εκτεταμένης συζήτησης για τους αρχαίους μαθηματικούς. Οι αριθμητικοί λόγοι –αντικείμενο διδασκαλίας στην ΣΤ΄ Δημοτικού– βρίσκουν πλήρη εφαρμογή στις διαφορές ανάμεσα στους ήχους (μουσικά διαστήματα). Τα είδη των αριθμητικών λόγων και η εφαρμογή τους στην έκφραση των μεγεθών των μουσικών διαστημάτων αφενός, και η ποιοτική διαβάθμιση των λόγων σε ακολουθία με την αισθητική κατάταξη των διαστημάτων αφετέρου αποκαλύπτει ότι καθετί ωραίο διέπεται από αντίστοιχης ποιότητας αριθμητικές σχέσεις. Το σύνθετο φαινομενικά αντικείμενο συζήτησης προσλαμβάνεται βιωματικά από τους μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού, μέσα από την παραγωγή μουσικών διαστημάτων και την αισθητική τους ταξινόμηση από τους ίδιους τους μαθητές.

(Έγγραφο έγκρισης Υπουργείου Παιδείας:Φ.14/856/158638/Γ1).

Μεταφορτώστε το σχετικό πληροφοριακό έντυπο (εδώ) και την αίτηση συμμετοχής (εδώ).


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s